środa, 16 lipca 2014

Mój must-have na lato!

Na co dzień się nie maluję. Tylko jak, gdzieś jadę to nakładam podkład, korektorem zakrywam małe niedoskonałości, podkręcam i tuszuję rzęsy. Wybierając podkład, starałam kierować się tym, żeby miał wiele właściwości, w tym, żeby twarz się nie błyszczała. I znalazłam taki!

Moim ulubionym kosmetykiem, który zaczęłam używać w lato jest krem marki Rimmel- BB Cream Matte. Wykorzystuje on technologię 9 w 1, łącząc kilka etapów mojej codziennej pielęgnacji skóry w jednym ruchu. BB Cream Matte bardzo mi się spodobał. Dzięki używaniu jego prawie codziennie, moja cera wygląda na świeżą, naturalną i co najważniejsze nie błyszczy się, czego w lato najbardziej nie lubię. Polecam go szczególnie kobietom, które lubią mieć w jednym kosmetyku dużo właściwości. ~Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz