poniedziałek, 28 lipca 2014

Look Of The Day

                                               sukienka / dress- fasardi.com
                                                 bomber / bomber- sinsay
                                                  buty / shoes- Zara

Moją ulubioną sukienką jest mała czarna. Dla mnie jest ona podstawową sukienką, która powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety. Można ją łączyć w różne zestawy. Ostatnio spodobał mi się trend łączenia eleganckich ubrań ze sportowymi. W tej stylizacji połączyłam elegancką sukienkę ze sportowym bomberem w ostatnio modny motyw: kwiatowy z granatowymi trampkami.Taki zestaw wybrałam na spacer. Jeśli ubierzemy szpilki, to mamy stylizacje do pracy, na spotkanie czy na kolację. Modnie i elegancko! ;)
~ Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz