piątek, 11 lipca 2014

Drugi świat ;)

Mam teraz sporo wolnego czasu ( w końcu wakacje ) , więc postanowiłam, odrobić moje zaległości związane z biblioteką. Tak, czytanie książek jest jednym z moich ulubionych sposobów na czas wolny. Lubię nieraz fantazjować i rozwijać swoją kreatywność, czasami nawet staram się pisać coś własnego, a książki świetnie mi w tym pomagają. Są też dla mnie odskocznią od rzeczywistości. Na parę chwil jestem w innym świecie - świecie wyobraźni. Najbardziej jednak cenie je za to, że wiele mogę się z nich nauczyć. Pokazują świat z różnych stron, przedstawiają rozmaite historie i budzą ciekawość jaka może przytrafić się nam. Budzą marzenia, które dają poczucie, że posiadamy w życiu jakieś cele, wartości i nimi się kierujemy.

Jeżeli chodzi o gatunki, staram się nie ograniczać. Czytam wszystko co przypadnie mi do gustu. Mimo wszystko, najczęściej są to kryminały i thrillery, być może dlatego, że są bardzo wciągające.
Ze swojej ' kariery czytelnika ' mogę Wam polecić m.in.
  •  " Pamiętnik " - Nicholas Sparks
  • " Gra o tron " - George R.R. Martina
  • " Anioły i demony " - Dan Brown ( ogółem polecam tego pisarza) 
  • " Upadli " - Lauren Kate
  • " Pachnidło " - Patrick Suskind 
  • " I nie było już nikogo " - Agata Christie 
Obecnie czytam " Ostatni dobry człowiek " A.J. Kazinskiego, a potem mam zamiar zapoznać się z twórczością Stephen'a King'a. 


Mam nadzieje, że książki bardziej Was zainteresują i może Wy mi coś polecicie ? :)   ~Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz