wtorek, 30 września 2014

Włosy, włosy i jeszcze raz włosy.

Od pewnego czasu zauważyłam, że po umyciu i wysuszeniu bardzo dużo moich włosów zostaje niestety na podłodze. I to nie tylko ja mam taki problem. Wypadanie włosów dotyczy co piątej kobiety. Najbardziej włosy wypadają jesienią, ponieważ latem były bardzo często wystawiane na promienie słoneczne i przegrzewane suszarką. Negatywny wpływ na wypadanie włosów, o którym niedawno się dowiedziałam ma chlorowana i morska woda. Inną przyczyną jest stres, prowadzony przez nas styl życia oraz zmiana pór roku. Jeśli chcemy, by mniej włosów zostawało na naszej szczotce, powinniśmy od razu zacząć działać.

Niedawno kupiłam szampon z nowej linii marki Pantene Pro-V Ochrona Przed Wypadaniem Włosów. Szampon ten ogranicza wypadanie włosów do 97 %. Kolekcja wzmacnia włosy od nasady aż po same końca, chroniąc je przed uszkodzeniami.

Myjąc włosy powinniśmy pamiętać o masażu głowy, który pobudzi krążenie krwi i ułatwi wnikanie do cebulek substancji odżywczych.

Oprócz szamponu na wypadanie mamy do dyspozycji wielodniowe kuracje w ampułkach czy tabletki.
Taką kurację w ampułkach znalazłam w Vichy. Mogą stosować je zarówno kobiety jak i mężczyźni. Formuła zawiera cząsteczkę Stemoxydine 5%, która zapewnia 1700 nowych włosów w 90 dni. Jedną ampułkę stosuję się codziennie przez 3 miesiące. Zestaw zawiera 28 ampułek. 

Nie tylko kosmetykami poprawimy stan naszych włosów. Powinniśmy jeść dużo ryb z kwasami omega-3 i świeże warzywa bogate w witaminy. ~Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz