sobota, 20 września 2014

Problemy z cerą

Jak już wcześniej pisałam w poście Walka z niedoskonałościami cery, że mam problemy z cerą, a głównie z trądzikiem, dużo osób przeczytało ten post. Postanowiłam, więc pisać posty o problemach, które dotyczą przeważającej części kobiet.

Ostatnio byłam w aptece i czekając w kolejce rzucił mi się w oczy antybakteryjny żel do mycia twarzy z Biodermy. Poczytałam o nim trochę i postanowiłam go kupić.
Myję nim twarz dwa razy dziennie: rano i wieczorem. Używam go od tygodnia i na razie nie widzę żadnych efektów, ale po dłuższym używaniu będą na pewno widoczne. Najbardziej zaciekawiło mnie w nim, że nie wysusza cery. Wcześniej używałam innych żeli do twarzy i wysuszały mi cerę. Ma jeszcze inne właściwości jak: nie zatyka porów, skutecznie przeciwdziała pojawianiu się krost i zaskórników, dobrze zmywa makijaż, jest również do cery tłustej i mieszanej.
Po umyciu cery żelem z Biodermy, nakładam na twarz krem Sebium Global również z Biodermy. Krem nakładam dwa razy dziennie: rano i wieczorem. Można nakładać raz dziennie, ale stosowanie dwa razy dziennie bardziej działa na twarz. Krem szybko się wchłania, nie zatyka porów, twarz po nim jest wygładzona. Eliminuje krosty i zaskórniki, redukuje nadmierny łojotok(sebum), który jest najczęstszą przyczyną powstawania pryszczy. Mogą stosować go osoby, które mają alergię, ponieważ jest hipoalergiczny. Krem tak jak żel zaczęłam stosować od tygodnia. Mam nadzieję,że dzięki jego stosowaniu moje problemy ze skórą znikną. W końcu ma globalne działanie. I jest światowym odkryciem. ~Agnieszka


1 komentarz: