sobota, 13 września 2014

Woda oczyszczająca do twarzy

Lierac Prescription to linia kosmetyków dermatologicznych na problemy ze skórą. Najważniejszym składnikiem jest czysta, głębinowa woda czerpana u wybrzeży Bretanii. Ja dostałam z tej linii wodę oczyszczającą inaczej roztwór keratolityczny. Zastępuje nim tonik z YVES ROCHER.

Przed użyciem oczyszczam twarz za pomocą żelu, na wacik nalewam 5 kropel. Następnie wacikiem, który jest nasączony roztworem wycieram twarz. Na początku czuć trochę pieczenie, ale szybko ustaje.

Roztwór używałam przez miesiąc. Rezultaty zauważyłam po drugim tygodniu stosowania. Cera stała się wyraźnie gładka.

Lierac wydaje się drogą firmą. Kosmetyki z tej linii kosztują w aptece do 113 zł. Woda oczyszczająca, którą mam kosztowała 73,62 zł. ~Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz