niedziela, 28 września 2014

Look Of The Day

                                               bluzka / blouse- Diverse
                                                 marynarka / jacket- Reserved
                                                  spodnie / trousers- Bershka 
                                                    buty / shoes- Nessi (http://www.eobuwie.com.pl/)

Dzisiaj postanowiłam wybrać zestaw trochę elegancki i trochę wygodny. Jak co niedzielę lubię wyglądać elegancko. Nie zawsze zakładam szpilki, ponieważ nie jestem przyzwyczajona do chodzenia codziennie w nich. Ale dzisiaj zrobiłam mały wyjątek. Główną rolę w mojej stylizacji grają dżinsy z dziurami i marynarka z motywem kwiatowym. Moja stylizacja jest w stylu smart casual: klasyczne szpilki, bluzka, marynarka i spodnie z dziurami. Bardzo fajnie pasowałyby tu spodnie typu boyfriend. Ja mam na sobie spodnie rurki. ~Agnieszka

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz