sobota, 24 października 2015

Pielęgnacja cery z niedoskonałościami

Jak już wiecie z wcześniejszych postów moja cera nie jest idealna, chociaż bardzo bym chciała, żeby taka była. Każda z Was wie, że o cerę tłustą, mieszaną czy trądzikową trzeba specjalnie dbać. Nie tylko wizyta u dermatologa pomoże, trzeba kupować specjalne kosmetyki do tego rodzaju cery. W poprzednich postach, pokazywałam Wam jak testuję kosmetyki z Ziaji i La Roche-Posay.



Od trzech tygodni stosuję kosmetyki z http://www.balneokosmetyki.pl. Dostałam od nich biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający i biosiarczkową maskę oczyszczająco-wygładzającą. Balneokosmetyki Malinowy Zdrój to kosmetyki pielęgnacyjne oparte na bazie naturalnych, leczniczych surowców uzdrowiskowych. Występuje tu wysokozmineralizowana woda siarczkowa ze źródła o dużej aktywności biologicznej siarki i jodu. Jej działanie przyspiesza odnowę i regenerację naskórka.


Zacznijmy może od żelu. Bardzo dokładnie oczyszcza cerę z makijażu, usuwa nadmiar sebum, odblokowuje i zwęża pory. Widać od razu, że cera jest świeża, czysta, nie błyszczy się. Pomaga dobrze zwalczyć trądzik. Zauważyłam, że mniej wyskakuje mi pryszczy.


Następny mój nowy nabytek to biosiarczkowa maska oczyszczająco-wygładzająca. Nakładam ją na twarz, wcześniej umytą biosiarczkowym żelem.


Na umytą twarz nakładam grubą warstwę maski, zostawiam ją tak na 10-15 minut. Następnie zmywam twarz ciepła wodą. Taką maskę najlepiej jest stosować 1-2 razy w tygodniu. Ja nakładam ją w każdy wtorek i sobotę. Maska ta dokładnie oczyszcza twarz, doskonale ją wygładza, odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.


Po zastosowaniu takiej maski nakładam na cerę krem o żelowej konsystencji z CLINIQUE Moisture Surge Extended.



Krem ten bardzo fajnie się rozprowadza na twarzy, szybko się wchłania. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia od wilgotności powietrza. Idealnie nadaje się też pod podkład. Cera wygląda na świeżą i dobrze nawilżoną.

To są moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy z niedoskonałościami.

A wy jakich używacie?

                                                                                                                ~Agnieszka

                                                                                                             



2 komentarze:

  1. Ja do pielęgnacji twarzy używam kosmetyków z firmy Ziaja :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych kosmetyków, ostatnio zakochałam się w AA :)

    OdpowiedzUsuń