sobota, 9 sierpnia 2014

Time for a change

Witam wszystkich ! :)  Przepraszam za nieobecność, trochę wakacje mnie pochłonęły. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że trzeba nieraz wypocząć. Ale teraz koniec leniuchowania, a ponieważ czasu do szkoły zostało jeszcze sporo, postanowiłam przeznaczyć go na coś produktywnego - czyli ZMIANY. Padło na sylwetkę ! :) Już niejednokrotnie przekonałam się, że to niełatwa sprawa. Co prawda w internecie jest mnóstwo artykułów, diet itp. ale nie jestem przekonana co do ich wiarygodności. Zależy mi , jak chyba każdemu na szybkich efektach, jednak chciałabym, żeby były one długotrwałe. W końcu uznałam, że najlepiej i najmądrzej będzie zmienić swoje nawyki żywieniowe. Później dołączę do tego ćwiczenia. O postępach będę Was informować na bieżąco :) 

Wśród tej sterty informacji o odchudzaniu znalazłam ciekawy artykuł. Jest tam załączona kolejna dieta ;D Ale też są ważne wskazówki i informacje. Myślę, że warto chociażby przeczytać. Prawdziwość pozostawiam do ocenienia Wam ;) 
Nie mam innej możliwość, więc prześle Wam link, stamtąd wystarczy pobrać załącznik. 

http://chomikuj.pl/Filonesa/Dieta+i+zdrowie/Dieta+-+Odchudzanie+na+zawo*c5*82anie,664472690.pdf



~Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz