sobota, 9 sierpnia 2014

Drużyna

Wczoraj byłam na filmie w reżyserii Michała Bielawskiego pt.,, Drużyna". Film opowiada o drużynie jaką tworzą polscy siatkarze. Z filmu możemy dowiedzieć się ile pracy muszą włożyć siatkarze, by osiągnąć sukces. Pokazane są w nim zgrupowania, treningi siatkarzy przed ważnymi wydarzeniami m.in. Ligą Światową, Mistrzostwami Świata i Europy. W filmie wypowiadają się trenerzy reprezentacji: Andrea Anastasi, Stephane Antiga. Pojawiają się też momenty, w których widzimy siatkarzy jako zwykłych ludzi, którzy też mają słabe momenty.

Moim zdaniem film był niesamowity, śmieszny. Nie zdawałam sobie sprawy ile muszą siatkarze poświęcić dla swojej pasji jaką jest siatkówka. Siatkówkę polubiłam w dzieciństwie, a kibicować zaczęłam od 2012 roku. Marzy mi się pojechać, chociaż na jeden mecz i przeżyć niesamowite emocje, zaśpiewać akapella hymn narodowy, przy którym zawsze mam ciarki.

Polecam, żebyście obejrzeli film, bo warto! ;) ~Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz