środa, 6 stycznia 2016

Mój numer 1 !

We wcześniejszych postach pisałam Wam o mojej walce z trądzikiem. Używałam już różnych żeli do mycia cery i kremów do cery skłonnej do trądziku, np. z Ziaji seria Liście Manuka, Bioderma Sebium Global, biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający i biosiarczkową maskę oczyszczająco-wygładzającą z Balneokosmetyki. Powiem Wam, że trochę one działały na pryszcze, widać było, że cera od razu po zastosowaniu jest matowa i nawilżona. Jednak nie do końca one spodobały mi się. Aż do czasu, kiedy dostałam pod choinkę zestaw żel i emulsję z Avene Cleanance ;)


Jest to seria kosmetyków co cery tłustej i skłonnej do trądziku. Zawiera substancje aktywne o potwierdzonym działaniu takie jak: X-Pressin, Diolenyl, Retinaldehyd, które precyzyjnie złuszczają, eliminują stany zapalne, zmniejszają widoczność blizn potrądzikowych, regulują nadmierne wydzielanie sebum, łagodzą podrażnienia. 


Żel oczyszczający bez mydła, delikatnie oczyszcza skórę i redukuje nadmiar sebum. Woda termalna, która również jest zawarta w żelu koi i łagodzi podrażnienia. Żel stosuje rano i wieczorem na zwilżoną skórę. Po zastosowaniu cera od razu jest matowa i delikatna w dotyku. 


Emulsja bardzo dobrze wygładza skórę. Cera nie błyszczy się, mniej występuje krost i zaskórników. Łagodzi podrażnienia. Działa również antybakteryjnie i przeciwzapalnie. 
Emulsję nakładam rano i wieczorem po zastosowaniu żelu oczyszczającego. 


Prawie całą serię, ponieważ chcę dokupić jeszcze krem, który zmniejszy widoczność blizn i przebarwień potrądzikowych, używam prawie od trzech tygodni. Jestem zadowolona z efektów jej stosowania. Najbardziej jestem zadowolona z emulsji, dzięki niej zniknęły mi na czole krosty! Emulsja bardzo dobrze łagodzi powstawanie pryszczy. 

Jak na razie ta seria jest dla mnie numerem 1 w kosmetykach do cery skłonnej do trądziku !

Bardzo dobrze ją polecam ;)

                                                                                                                  ~Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz