niedziela, 17 stycznia 2016

Look Of The Day


                                                         sweter / sweater- http://fobya.com/
                                                          spodnie / trousers- Stradivarius
                                                           płaszcz / coat- Zara
                                                           czapka / cap- Reserved
                                                            szalik / scarf- Made in Italy
                                                             buty / shoes- Jenny Fairy

No i w końcu zawitała do Nas porządnie, długo wyczekiwana zima. Zimę najbardziej uwielbiam za piękne zimowe krajobrazy, drzewa pełne śniegu, ze szronem. Temperatury minusowe mogą już być, ale żeby nie były do -15 stopni. 

W końcu na blogu pojawia się post o stylizacji. 

Dzisiaj postanowiłam zamienić klasykę na wygodę i ciepło z odrobiną szaleństwa. Szary sweter, który jest bardzo ciepły połączyłam ze spodniami w kwiaty. Do tego dodałam czarny płaszcz. Spodnie dodają mojej stylizacji trochę szaleństwa i koloru, który jest teraz nam bardzo potrzebny. Gdy zobaczyłam te spodnie, pomyślałam: a może je kupię ? I to był strzał w dziesiątkę.  W zimowe, szare dni zazwyczaj ubierałam się w czarne, szare, granatowe stylizacje, żadnych kolorów. Od dzisiaj postanowiłam: WIĘCEJ KOLORU !! 










                                                                                                                                ~Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna! No i musze to napisać bo jak tego nie napisze to nie będę sobą : ZAZDROSZCZĘ SESJI W ŚNIEGU !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak miły komentarz :*

    I za to uwielbiam zimę, pięknie zdjęcia wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Są ślicze :) nie ma za co ;*

      Usuń
  3. Ladny płaszczyk :)

    http://turkusowa-sowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń