niedziela, 1 lutego 2015

Look Of The Day

                                           sweter / sweater- http://fobya.com/
                                            spodnie / trousers- Stradivarius (kupione na przecenie)
                                              płaszcz / coat- Zara
                                               czapka / cap- Reserved
                                                szalik / scarf- Made in Italy
                                                 buty / shoes- Jenny Fairy

Dzisiaj postanowiłam zamienić klasykę na wygodę i ciepło z odrobiną szaleństwa. Szary sweter, który jest bardzo ciepły połączyłam ze spodniami w kwiaty. Do tego dodałam czarny płaszcz. Spodnie dodają mojej stylizacji trochę szaleństwa i koloru, który jest teraz nam bardzo potrzebny. Gdy zobaczyłam te spodnie, pomyślałam: a może je kupię ? I to był strzał w dziesiątkę.  W zimowe, szare dni zazwyczaj ubierałam się w czarne, szare, granatowe stylizacje, żadnych kolorów. Od dzisiaj postanowiłam: WIĘCEJ KOLORU !!  ~Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz