sobota, 29 listopada 2014

Hot Oil

Każda z nas używa innych kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wynika to za pewne z faktu, że mamy je różne i o innych potrzebach. Moje akurat są suche i zniszczone. Stosuje oczywiście odpowiedni szampon do tego typu włosów i odżywkę. Chciałam jednak trochę bardziej o nie zadbać i wzmocnić jakąś dobrą maską. Miałam to szczęście, że trafiłam na moim zdaniem dobry produkt :) 





Hot Oil, czyli olejek na gorąco z pszenicą i kokosem bardzo pomógł moim włosom. Po pierwszym razie nie było widać jeszcze efektów ale stosuje go już 2 miesiące i na prawdę jestem zadowolona. Moje włosy stały się bardziej odżywione i miłe w dotyku. Tubki są dostępne na internecie w sklepie Oriflame i są trochę za drogie moim zdaniem ale i tak jestem zadowolona z ich działania. Polecam :) 


~Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz